KOMISIJA ZA
JAVNO-PRIVATNO PARTNERSTVO
JPP I KONCESIJE
od 284 priloga

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva podnet od strane JKP „Informatika“ Novi Sad za izgradnju i proširenje postojeće optičke telekomunikacione mreže

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva podnet od strane JKP „Informatika“ Novi Sad, kojim se predlaže realizacija projekta izgradnje i proširenja postojeće optičke telekomunikacione mreže otvorenog tipa po principu optičko vlakno do krajnjeg korisnika na teritoriji grada Novog Sada.

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva za izgradnju luke i drumskog terminala podnet od strane JP „Direkcija za izgradnju Apatin“

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva za izgradnju luke i drumskog terminala podnet od strane Javnog preduzeća za građevinsko zemljište, izgradnju i puteve „Direkcija za izgradnju Apatin“ u ime opštine Apatin.

Predlog koncesionog akta za poveravanje obavljanja delatnosti gradsko-prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Loznice

Grad Loznica nema javno preduzeće koje obavlja delatnost gradskog i prigradskog prevoza putnika. Neophodno je da se kroz projekat javno-privatnog partnerstva obezbediti adekvatan prevoz za građane.

Predlog koncesionog akta za projektovanje, finansiranje, izgradnju, održavanje i upravljanje javnom parking garažom u Šapcu

Predmet koncesije obuhvata, pored projektovanja, finansiranja, izgradnje, održavanja i upravljanja garažom, i ustupanje naplate komunalne delatnosti parkiranja u objektu javne garaže od strane korisnika. Postojeći broj parking mesta je nedovoljan da zadovolji potrebe građana za parkiranjem u gradu Šapcu.

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva podnet od strane JKP „Gradska toplana“ Zrenjanin

Gradska uprava Grada Zrenjanina konkurisala je na programu koji sprovodi Vlada Kraljevine Holandije. Ovaj program predviđa podsticanje održivog ekonomskog razvoja putem poboljšanja energetske efikasnosti, uspostavljanja saradnje između privatnog i javnog sektora putem realizacije pilot projekata.

Predlog koncesionog akta za poveravanje obavljanja komunalne delatnosti prigradskog prevoza putnika na teritoriji opštine Topola

Poveravanje obavljanja komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika u gradsko-prigradskom saobraćaju na teritoriji opštine Topola je značajno sa aspekta obezbeđivanja prevoza đaka do školskih ustanova, kao i radnika do radnih mesta, ali i drugih kategorija stanovnika Topole.

Predlog koncesionog akta za poveravanje obavljanja delatnosti gradsko-prigradskog prevoza putnika na teritoriji opštine Srbobran

Opština Srbobran nema javno preduzeće koje se bavi obavljanjem delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika. Neophodno je da kroz projekat javno-privatnog partnerstva opština obezbedi adekvatan prevoz.

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva za obavljanje komunalne delatnosti gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Niša

U gradu Nišu ne postoji javno preduzeće čiji prevozni kapaciteti mogu da zadovolje potrebe za prevozom putnika na teritoriji grada. JP „Aerodrom Niš“, koje obavlja i ovu delatnost, raspolaže sa deset autobusa što je nedovoljno za kompletno obavljanje prevoza.

Predlog koncesionog akta za poveravanje obavljanja delatnosti gradsko-prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Jagodine

Poveravanja obavljanja komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika u gradsko-prigradskom saobraćaju na teritoriji grada Jagodine je značajno sa aspekta obezbeđivanja adekvatnog prevoza đaka do školskih ustanova, kao i radnika do radnih mesta, ali i drugih kategorija stanovnika Jagodine koji iskazuju zahteve za korišćenjem usluga gradsko-prigradskog prevoza putnika, a za dolazak do ciljnih destinacija.

Predlog projekta javno-privatnog partnerstva za finansiranje, izgradnju, upravljanje i održavanje kanalizacione mreže u opštini Stara Pazova

Razlozi za realizaciju projekta javno-privatnog partnerstva nalaze se u nemogućnosti opštine da finansira izgradnju kanalizacione mreže po tradicionalnom modelu „ključ u ruke“, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, imajući u vidu da ne postoji mogućnost obezbeđivanja celokupnog iznosa neophodnog za izgradnju predmetne infrastrukture, kao i iz razloga očekivane efikasnije realizacije izgradnje nedostajuće infrastrukture po modelu javno-privatnog partnerstva.